Monday, October 6, 2014

Program hangat di internet masa kini

ToneExcelAhli.Com

Salam Hormat.. Kali ni saya ingin kongsikan satu peluang yang kita tidak sedar ia amat penting buat kita sebagai pengguna HandPhone.


Konsep perniagaan internet bercorak ‘Autodownline’ adalah amat popular pada masa kini. Anda tidak perlu mempunyai website sendiri dan tidak perlu menjual secara fizikal produk tersebut. Anda hanya perlu mempromosi link laman web peribadi anda dan mengajak rakan-rakan turut serta bersama anda.

Setiap orang mempunyai pelbagai cabaran kewangan tersendiri untuk memenuhi impian hidup mereka. Walaubagaimana pun untuk memulakan sesuatu projek menjana kewangan peribadi adalah amat sukar. Akibat tiada pengalaman dan termakan pujuk rayu dan janji palsu, akhirnya ramai yang tertipu dan terjebak dengan pelbagai Skim Cepat Kaya dan Skim Pramid.


Dengan demikian, mencari satu cara yang selamat, praktikal dan berkesan menjadi satu cabaran besar kepada mereka yang ingin mengubah kehidupan. Untuk menjana pendapatan, Program Rujukan ini walaupun nampak keuntungan kecil, ia mampu memberikan kesan yang maksima jika diikuti dengan konsisten. Antara kelebihan program ini yang mesti diteliti oleh anda adalah:

Syarikat adalah kukuh – Prepaid ini di pacu oleh syarikat Tune Talk iaitu sebuah organisasi di dalam kumpulan syarikat Tune Group.Syarikat CELCOM mempunyai 37% saham di dalam syarikat ini.Syarikat pengendali program pula, iaitu Tone Excel Sdn Bhd mempunyai pengalaman luas dalam aktiviti pemasaran rangkaian.
 
Produk kegunaan harian – Anda gunakan handphone setiap hari. Jika sebelum ini anda membayar ‘bill’ talipon setiap bulan, kini anda perlu bersedia pula untuk dibayar oleh Tune Talk-Tone Excel setiap bulan. Ini bermakna anda hanya beralih rangkaian dan berubah menjadi Pengguna Bijak.

Pasaran amat meluas – Prepaid adalah satu produk yang sentiasa digunakan oleh orang ramai. Dengan pengguna prepaid berdaftar di Malaysia berjumlah 37 juta orang, pasarannya adalah amat menakjubkan. Ramai orang yang menggunakan 2-3 talian seorang, Jadi tiada masalah untuk anda menyertai pemasaran rangkaian ini.

Pendapatan pasif lumayan - Imbuhan BONUS RUJUKAN (Menaja) RM20 seorang dan KOMISYEN Top Up antara 6% hingga 13% yang diberikan oleh program ini, walaupun nampak kecil tetapi jika dilakukan secara konsisten untuk jangka panjang ia mampu memberikan pulangan yang lumayan. Walaupun anda tidak lagi mempromosi, pendapatan anda adalah berterusan dari kumpulan yang telah anda bina. Selagi mereka menambah nilai Top Up prepaid tersebut, selagi itu anda menerima imbuhannya.

Potensi pendapatan tanpa had – Anda boleh mengajak atau menaja orang baru tanpa sebarang had bilangan. Ia bergantung kepada usaha anda sendiri. Paling menarik, peserta boleh mempunyai beberapa akaun serentak tertakluk kepada had maksima 10 akaun sahaja.

Hak eksklusif pengedaran – Apabila anda menyertai program sebagai ahli, anda secara otomatik boleh menaja rakan baru menyertai anda. Penyertaan tidak boleh dilakukan di kedai-kedai menjual prepaid seperti kebiasaan penjualan Sim Kad prepaid lain yang ada di pasaran.

Sistem pengedaran mudah - Sistem Autodownline mempromosi laman web replika ahli memberikan alternatif kepada mereka yang sedang bekerja kerana ia Automatik dan amat mudah dilakukan. Anda tidak perlu menjual apa-apa produk, sebaliknya hanya mempromosi dan mengajak rakan-rakan anda untuk turut serta dalam program ini. TIADA PENJUALAN! TIADA STOK PRODUK!

Kos dalam kemampuan – Jika anda ingin memulakan perniagaan, selalunya kos untuk memulakannya adalah  tinggi, Dalam program ini, anda hanya perlu mengubah rangkaian talipon yang sedia ada ke prepaid Tone Excel WOW. Dengan hanya RM90, anda mendapat segala manfaat selaku pengguna TuneTalk dan manfaat kewangan program ini. Kadar untuk layak dibayar komisyen pula sangat rendah iaitu Top Up RM20 sahaja sebulan. Saya pasti ramai yang Top Up lebih dari ini.

Peluang meningkatkan pendapatan – Program ini juga menyediakan platform untuk anda meningkatkan lagi pendapatan KOMISYEN Top Up. Anda boleh menjadi ‘Service Center’ yang menawarkan komisyen Top Up secara infiniti (tanpa mengira aras) atau meningkatkan lagi kedudukan dengan menjadi Cawangan Tone Excel.

Pengurusan yang pro-aktif - Banyak nilai tambah disertakan dengan program ini. Selain manfaat perlindungan insuran 100K, tebus mata tiket Air Asia, pihak pengurusan juga menjalankan aktiviti sokongan seperti mesyuarat bisnes di pejabat, latihan pembelajaran tentang bisnes ini, majlis pengiktirafan ahli dan cabutan bertuah bagi memberikan dorongan untuk ahli berjaya.

Penyertaan adalah terbuka - Sesiapa yang berumur 12 tahun keatas boleh menyertai program ini, dan peluang ini juga dibuka kepada orang bukan warganegara Malaysia, mereka hanya memerlukan paspot yang sah untuk turut serta. Syaratnya adalah hanya mempunyai akaun bank Malaysia untuk pembayaran bonus dan komisyen.

Masa - Tiada tekanan masa yang dikenakan, Anda hanya bersaing dengan diri anda sendiri, Anda boleh mencari ahli baru, katakan 10 orang dalam seminggu, anda juga boleh mencari 10 orang tersebut dalam masa 1 bulan atau 2 bulan. Segalanya atas kehendak dan usaha anda.

Sebagai kesimpulannya, Perniagaan pemasaran rangkaian ini berkembang pesat di Malaysia Tidak mustahil suatu hari ninti ia akan melebarkan sayapnya ke serata Asean Pasifik seperti AirAsia. Jadi Jangan lepaskan peluang untuk mencipta kejayaan anda bersama kami.

Maklumat lanjut anda boleh baca DISINI
Next
This is the most recent post.
Older Post

0 comments:

Post a Comment

Berita Terkini
Loading...
Email Kami
Press Esc to close
Hakcipta © 2014 Bina Income Anda Hakcipta Terpelihara